Visszajelzések a Spirit Tracksről


Gamer365-re is felkerültek a képek, trailerek, és szinte kivétel nélkül mindenki elismeréssel nyilatkozik róla. A Zelda az egyetlen olyan Nintendo játék (a Metroid mellett), amiről még a Sony, Microsoft tulajok is pozitív szájízzel beszélnek, és néha egy-egy Zeldás hír kapcsán mondják, hogy szívesen beruháznának egy-egy Nintendo-gépezetre. Egyetlen egy valaki nyilvánult meg úgy, hogy mégis mi ez a grafika, ennél még a PSX is többet tud! Én ilyenkor jókat tudok nevetni, és azt mondtam magamban, hogy a Playstationnek is több esze van, mint neki.

Aztán mi egymás között is elhumorizáltuk, hogy ha ekkora főszerepet kap a vonat, biztos, hogy Zelda nyer egy éves MÁV-bérletet, és a főellenség Ganondorf lesz, akit el kell kapni, mert bliccelve utazik. És akkor én azt mondtam, hogy a Wind Wakerben, meg a Phantom Hourglassban sem a kalózok a főellenségek. Szóval elvoltunk mi a találgatásokkal.

De én kiváltképp örülök, hogy vonatozni lehet a játékban, mert nagyon szeretek utazni vonaton. Én, amikor Békéscsaba-Szolnok-Budapest vonalon vonatozok, soha nem unatkozok, mindig élvezem az utazást, míg látom, hogy mások épp, hogy el nem alszanak. És most Zeldában vonatozni… Szóval számomra dupla az öröm!

Vélemény, hozzászólás?

