supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Photoshopos szárnybontogatások

Posted by supermario4ever - 2009. március 29. vasárnap


Okui Masami háttérkép

Tegnap délután feltelepítettem a legújabb verziójú Photoshopot, és bár soha nem volt dolgom vele, elhatároztam, hogy kitanulom, amennyire csak lehet. Az informatika tanárom azt mondta, hogy elég nehéz kitanulni a Photoshop használatát, de élvezet rájönni dolgokra, és aztán használni őket. Nos, mond valamit. Ígérem, csinálok valami Zeldásat, de most ilyet akartam csinálni. A bal oldali nagy képből sikerült kiszednem a hátteret, de a jobb oldaliból nem. De ha belegondolok, talán nem is baj, mert szerintem elég jól illik a háttérszínhez. A hátteret feleslegesnek tartottam kidekorálni, mert az albumok úgyis kitöltik a képet. Ennyi albuma van, és még kettő így sem fért el. Egy mini-album és, egy olyan lemez, ahol énekes- és zenészbarátai éneklik fel a dalait. Most elsőre ilyen lett. Akár véleményeket is várok, hogy kinek mi a véleménye, mit javíthatnék, mivel lehetne jobb egy Photoshopos munka?

Egyébként nemrég feltöltöttem a YouTube-ra a kedvenc albumomnak, a God Speednek mind a 12 dalát. A lemez első dalt egyszerűen imádom, megmutatom itt is, szeretném ha minél többen ismernék, hátha másnak is megtetszik.

Vélemény, hozzászólás?

 
