supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Emlékezetkiesés

Posted by supermario4ever - 2011. július 24. vasárnap


Régen jártam az AnimeCon fórumon (MAT-oson), de most felkerültem oda, és olyan dolgokat olvastam vissza saját magamtól, amire egyáltalán nem emlékszem. O_O Nevezetesen, hogy neveztem a 2009. nyári AnimeCon versenyére. Meg jóval korábbi fórumpostok, amik csak úgy kiestek. Hogy én már 2009. júniusában is írtam, de amin végleg meglepődtem, az az, hogy Okui Masami: SECOND IMPACT dalát akartam vinni… Ez hogy jött? O_O De ahogy elnézem, csak annak a részlegnek az elején voltam aktív, aztán eltűntem, de hogy ez így kiessen az emlékezetemből, ez nagyon meglepett.

Vélemény, hozzászólás?

 
