supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Bronzérem

Posted by supermario4ever - 2012. március 8. csütörtök


Nehéz úgy dolgozni, meg tanulni, hogy közben Chihara Minori: D-Formation albumot hallgatok, mert teljesen tűzbe hoz ez a zene, és ilyenkor nehéz másra figyelni. És őszintén remélem, hogy senki nem néz hülyének a környezetemnek, amiért enyhén érzékeltetem, hogy élvezem a zenét. O_O Van is egyébként egy ilyen csoport a Last.fm-en, hogy “Nem vagyok antiszociális, csak élvezem a zenét”, hát igen, nálam is ez van most. Amúgy örülök, hogy az album a 3. helyet érte el az Oricon charton! ^_^

4 hozzászólás to “Bronzérem”

  1. Én még nem találtam meg A zenét, de ha már ennyire áradozol róla én is belehallgatok az albumába. :) (Fő a változatosság.)

    Szép napot!

  2. Nagyon jó, már hallgatom is. :D Elsőre a Vocaloid jutott eszembe, a stílusról meg a Perfume, de persze nem negatív értelemben mondom. :)

Vélemény, hozzászólás?

 
