supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Aki kutyát keres, gyémántot talál

Posted by supermario4ever - 2012. május 31. csütörtök


Szeretek vásárláskor jól járni. De hogy az 576-ban is lehet jó ajánlatot találni, hát azt külön ki kell emelni.

Dalmatás Nintendogsot kerestem, elmentem a WestEndben levő 576-ba, és a használt játékok között láttam Nintendo DS-re Pokémon Diamond Versiont 2.990 forintért. Nagyon csábított, de előbb megkérdeztem, hogy van-e nekik Dalmatás Nintendogs. Azt mondták, hogy csak az Allee-ban van, fel is hívta az ottani eladókat, hogy keressék, de nem találták meg. Így megvettem a Pokémont. Teljes, mindene megvan, és nagy meglepetésemre mellécsapták a LeafGreen Versiont is! O_O 3000 forintért két olyan Pokémon játék, amit egyébként is megvettem volna… csípjetek meg, hogy van olyan, ami az 576-ban a legolcsóbb! Remélem, hogy folytatják a tendenciát. Viszont a Nintendogs fúrta az oldalamat, hogy a rendszerben benne van, de nem találják. Úgyhogy felszálltam a 4-es villamosra, és meg se álltam Újbuda-Központig. Utazás közben csodáltam a Pokémon Diamondot. Nagyon jól jártam. Bementem az Allee-ba, és én a DS játékok között egyből megtaláltam a dalmatát. Pedig elvileg mind a ketten keresték, mondta az eladó a WestEndben: Hat szem többet lát. Igaza van, az én ötödik és hatodik szemem meglátta. Meg is vettem. Kipróbáltam, de hát ez a tacskós, nem a dalmatás! T_T Édes Istenem! Visszavittem, természetesen minden további nélkül visszaadták a pénzt, de attól még csalódott maradtam, hogy nincs dalmatám. Elmentem további helyekre megkeresni: Konzolok szervize, PlayMania, egyikben sem volt. Kigondoltam, hogy bemegyek a Duna Plázában levő 576-ba, hogy hozzák el nekem, mert volt még egy Szegeden is. De előtte elmentem a Lehel térre a kedvenc kínai éttermembe ebédelni. Utána mentem el a Duna Plázába. Ott azt mondta az eladó srác, hogy elvileg használt játékoknál csak futárszolgálat van, de megpróbálja megbeszélni vele telefonon. Sikerült. ^^ Jövő héten elhozzák, remélem azzal már szerencsénk lesz.

Egyébként nehéz megkülönböztetni a Nintendogsokat, mert a kazettájukon ugyanaz a logo van, csak más háttérszínnel:

  • Labrador: Kék
  • Chihuahua: Zöld
  • Dachshund: Piros
  • Dalmatians: Lila

Jövő héten kiderül, hogy jót hoztak-e el. Itthon kipróbáltam a Pokémont. Mind a kettő nagyszerű, bár szerintem többet fogok a LeafGreen-nel játszani, mert az első generáció Pokémonjait jobban ismerem.

8 hozzászólás to “Aki kutyát keres, gyémántot talál”

  1. tukeinon said

    Kivancsisagbol, milyen arban van a Nintendogs? Keresgeltem es mindenfele 10-11k-ert lattam (arukereso/olcso.hu), mig kulfoldon (zavvi.com-on nezem alt eloszor, mert onnan filleres a szallitas) 8k-ra jon ki (tenylegesen 22 font + 1 font a szallitas). o.O Na most visszaneztem korabbi postod, abban azt irtad ilyen 13k-ert arultak mindenfele es vegul learaztak valahol 8k-ra.
    Egyebkent nem semmi, hogy atutazod keresztbe-kasul egesz Budapestet. :) Szerintem mar joval jobban ismered nalam is, pedig itt lakok 25+ eve. XD

    • Ha a 3DS-es Nintendogs + Cats-et keresed, akkor a legolcsóbb, amiről tudok, az a Console Corner-ben van. Vadonatúj Toy Poodle 6000 forint. Megvan nekem a legújabb Konzol magazin, amiben van egy 1000 forint értékű kupon, amit a Console Corner-ben lehet beváltani, ha 2000 forint felett vásárolsz. Ha tényleg érdekel, akkor odaadom neked a kupont, és akkor 5000 forintért tudsz venni egyet. Ha DS-es kell, azt nem tudom, mert azt ki mennyiért árulja. Azt gondolom, hogy a Game Park-ban van, de nagyon drágán, kompletten 8000 forint. Aztán lehet, hogy a Console Corner-ben is van, de ők szerintem már ki akarják söpörni a DS-es készletüket, és ha nincs nekik, akkor már nem is lesz.

      Egyébként valóban elég jól elboldogulok már Pesten, és az a durva, hogy 2006 óta, amióta kisebb-nagyobb gyakorisággal járok fel, többször előfordult már, hogy pesti imerőseimet, barátaimat én vezettem, hogy merre kell menni. Az egyik XX. kerületi ismerősöm csak az Europarkig tudott tájékozódni. -_- Akkoriban, gondolom, hogy ez változott. De többen lusták elmenni bizonyos dologért, ha messzebb van, nekem például tegnap sem okozott gondot elmenni az Allee-ba. Ha azt mondták volna, hogy a Camponában van, oda is elmentem volna érte. Az biztos, hogy itt nagyon nagyok a távolságok, ezért nem kevés időt vesz el az utazás. Motiváció kérdése az egész. Ott Békéscsabán egyszerűen csak biciklire pattantam, és legtöbb 40 perc alatt bármit el lehet érni ott.

  2. tukeinon said

    Jaj, nem, koszi szepen. ^^ Tenyleg csak kivancsisagbol kerdeztem. :) Jol megvagyok a PSP-vel es iPhone-nal. Igazabol a telo elott meg megfordult a fejemben a lehetoseg, mert nagyon jo progi van ra kanjik rajzolasara es felismeresere hozza, de idokozben megoldottam a telefonnal is. Igy meg nem akarok megegy kezikonzolra most beujitani. Azert nagyon szepen koszonom a felajanlast. ^^
    Viszont akkor tenyleg teljesen kulonbozo arai vannak ugyanazon jateknak attol fuggoen, hogy milyen karakterekkel lehet kezdeni. o.O Ez nagyon meglepo. O.o Bar vegulis, nem biztos, hogy sokban kulonbozik attol, hogy pl ugyanazon konzol ara is neha elter a szinetol fuggoen, de meg autonal is lattam ilyet. x.x

    • Szívesen, nem hiszem, hogy én fel tudnám használni. ^^’ Bár, ha lenne egy pár játékuk, ami érdekelne… Melyik program ismeri fel a kanjikat Nintendo DS-en? Az érdekelne. Mondjuk ennyi után érthető, hogy elégedett vagy azzal, amid van. Ha már PSP, tervezel PS Vitát venni?

      Az árkülönbség egyrészt beszállító függvénye, másrészt meg hogy mennyi árrést tesz rá az adott üzlet. A konzol színére is valami hasonló magyarázat lehet. De mivel a piros 3DS újabb, ezért lehet, hogy drágábban adják azt, bár ez annyira nem jellemző.

  3. tukeinon said

    Ami a kozlekedest illeti, en is sokszor Kiratol kerdeztem hova merre kelle menni, pedig aztan egyreszt videki, masreszt kocsival jar. XD
    En is kepes vagyok atutazni fel Budapestet, de szallitasi koltseget azt altalaban nem vallalom be. XD Mondjuk amiota fulltime melozom es nem mindig tudnek zarasig odaerni, van hogy igen, de akkor merlegelem, hogy mennyit vesztek azzal, ha elobb elmegyek melobol. XD Mindenesertre azert igy en is eleg sok helyen jartam mar. :)

    • Kira az nem az, akire gondolok? MAT-tag, és békéscsabai. Ezek szerint ő is elég jó a főváros.

      Az biztos, hogy amikor én is dolgoztam, én is kevesebbet járkáltam el, egyrészt mert akor tényleg nincs annyi idő, másrészt meg motivációm sincs. Jobb hazamenni, és lepihenni olyankor.

  4. tukeinon said

    MAT tag, de Erdi. :)

Vélemény, hozzászólás?

 
