Átszökött kutya


Ezt a 38°C-os hőséget csak úgy lehet elviselni, ha nyitva van minden, hogy járjon a levegő. Szerencse, hogy az előtér rácsozva van, így a bejárati ajtó is nyitva van, így sokkal kellemesebb a légkör.

Nemrég gyanútlanul kimentem a szobából, és látom, hogy valami mozog, azt hittem megáll a szívem. Egy Yorkshire Terrier tévedt be a lakásunkba. ^^’ Szegény annyira meg volt ijedve, hogy nem talált haza, megsimogattam, becézgettem, ő meg hozzám bújt. Annyira aranyos volt. ^^ Nemsokára jelentkezett a szomszéd, a kutyájáért, visszakapta. Én is szeretnék egy kiskutyát, annyira jó érzés élőben simogatni egy kutyát!

Vélemény, hozzászólás?

