supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Új sablon

Posted by supermario4ever - 2012. szeptember 1. szombat


Ma ránéztem Night blogjára, láttam, hogy egy kicsit felújította külsőre. Annyira megtetszett, hogy kikerestem, megnéztem előnézetben, láttam, hogy jól néz ki, ezért aktiváltam. Menő így? Írhattok véleményt kommentben.

11 hozzászólás to “Új sablon”

  1. bagszi said

    Hm… so-so. nem rossz, de olyan semmilyen. Rakj be valami rád jellemző fejlécet.

  2. bocsi de nekem itt nem igazán tettszik ^^ direkt próbáltam olyat keresni ami másnak nincs nagyon és nem túl gyakori…bocsi de nekem ez így nem tettszik…

  3. elyonsan said

    Nekem tetszik.Olyan megnyugtatóak a ezek a színek és a csillagok is szépek ^^ (még akkor is,ha csak pöttyök)

  4. bagszi said

    Továbbra is az a véleményem, hogy olyan semmilyen. Az Sm4E blognak sokkal egyedibbnek kell lennie. Így uncsi.

  5. Nekem is tetszik. Végül is Neked kell, hogy tessen. :) De az tény, hogy saját magadhoz igazíthatnád. :)

Vélemény, hozzászólás?

 
