supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Kényszer Windows reinstall

Posted by supermario4ever - 2012. november 27. kedd


Nem csináltam volna, ha ma reggel nem jelentett volna beteget a Windows-om. Az volt, hogy tegnap este frissítette magát, majd ma reggel, amikor bekapcsoltam a gépet, elkezdte konfigurálni a frissítést, amikor 15%-on megállt. Sehogy nem akart továbbmenni, én megelégeltem a várakozást, kikapcsoltam a gépet, mert úgy voltam vele, hogy ha újraindítom akkor menni fog. Ekkor halt meg végleg. Próbáltam javítással, de ugyanott állt meg, ahol előtte. Úgyhogy újra feltettem a Windows-t. De mivel már nem maradt elég hely, ezért meg kellett formáznom a C meghajtót. Sokminden veszett el, de tudok arról, hogy van egy bonyolult módja, hogy hozzuk vissza az elveszett fájlokat, ennek igyekszek utánajárni. Már csak azért is, mert ahogy tippelem, én a D meghajtót formáztam meg tévedésből, ugyanis minden, ami eredetileg a C meghajtón volt, az átkerült a D meghajtóba. Abban sok fontos dolog volt. :( És meg kéne menteni őket.

Egyébként élek a gyanúperrel, hogy vírusos volt a gép, mert egy párszor újraindította magát a Windows, szerintem az zavart bele konfigurálásba.

4 hozzászólás to “Kényszer Windows reinstall”

  1. tukeinon said

    Ha jol remlik Win7-ed volt. Ott alapbol ki van kapcsolva a BSoD. Szoval ha valami hardver problema van, akkor nem a kek kepernyot mutatja, hanem ujraindul.
    Itt be tudod kapcsolni: http://pcsupport.about.com/od/windows7/ht/automatic-restart-windows-7.htm
    Erdemes, mert jobb latni a problema okat es lehet, hogy ez okozta.

    • Azt hiszem, sikerült, köszönöm szépen. :) Valóban Win7-em volt, most is azt tettem fel. Egyébként egyszer olyan volt, hogy nem indult újra, hanem egyszer csak eltűnt a kép, és ilyen össze-visszaságot mutatott. O_O Na mondom, ez nagyon szép. Egyébként mindig ilyenkor szoktam elcsodálkozni azon, hogy mennyi mindent lehet beállítani a Windows-ban, csak minden el van rejtve. :D

      Egyébként gondolkodok a Win8-on, csak sok rosszat hallottam róla, meg nem is vagyok biztos abban, hogy a programok futnának rajta. De láttam most a HoldfényConon, próbálgattam, és annyira nem tűnik rossznak. Applikáció-központúnak tűnik.

  2. tukeinon said

    Hat en nem fogok valtani Win 8-ra, amig csak tamogatjak a Win 7-et. Nagyon nem jon be az ujitasa. Win 7 mar egy egeszen jo op rendszer lenne, csak meg foglalkozzanak vele egy kicsit. Nagyon elhamarkodottnak tartom a 8-at. A Vista utan a 7 ertheto volt, de a 8… Mondjuk addig oke, hogy tabletnek akarjak, de asztalira egyszeruen nem megfelelo,

    • Én is gondolkodtam azon, hogy asztali gépen hogy menne el, mert ott HoldfényConon tapizós windowsnak mutatták be. Meg az volt az érdekes, hogy Rehynnel voltam ott, és neki mondtam, hogy sok rosszat hallottam róla. És akkor odajött egy promóter, és kérdezte, hogy mi rosszat hallottam róla? Hát mondom, például kényes a drivere, meg biztosan sok program nem kompatibilis vele. És akkor nem mondta, hogy ez így nem igaz, hanem mintha nem is mondtam volna semmit, elkezdte mutatni, hogy milyen.

Vélemény, hozzászólás?

 
