supermario4ever blog – 少年になりたい

Nintendo, Anime, Manga, Jpop, anison, és egy kicsit magamról is.

Néhány eladó termék

Posted by supermario4ever - 2013. január 31. csütörtök


Még néhány hete kigondoltam, hogy összeszedek egy pár olyan dolgot itthon, ami már nem kell se nekem, se anyámnak, és kitettem a vaterára. Egy pár CD-re már licitáltak, egy könyvet sikerült eladni, és a mosógépet is, amit elhoztunk az albérletből. Ezzel is hozzá tudok járulni ahhoz, hogy visszaköltözzek Pestre. Viszont egyvalami engem nagyon meglepett. Valószínűleg a könyvek itt maradnak, azokra valamiért szinte semmilyen kereslet nincs. Ahogy figyelem, max. 2-en nézik meg egy hét alatt. Ilyen ’70-es, ’80-as években kiadott könyvek, direkt megnéztem előtte, hogy mások mennyiért adják el, és igyekeztem egy kicsivel az alá menni, és még így is semmi érdeklődés nincs iránta. Ami azért lep meg, mert azt hittem, hogy ha nem is a fiatalok körében, de a középkorúak, idősebbek körében keresettebb lesz. Ehhez képest, amiket kitettem CD-ket, azokat többen nézik. Akit érdekel, az itt megnézheti, miket adok el, hátha érdekel valakit valamelyik könyv vagy CD.

4 hozzászólás to “Néhány eladó termék”

  1. tukeinon said

    Ha gondolod irj az antikvarium.hu-nak, hatha megvennek a konyveket. Eleg nagy viszonteladok. Mondjuk a Egy orvos feljegyzései I-IV. engem is erdekelne Dumastol. :) Csak mondjuk nem tudnam nagyon hamar atvenni, lehet csak par het mulva.

Vélemény, hozzászólás?

 
